SZÁLLÍTÁS
Szállítási díjaink országosan ingyenes, mennyiségtől függetlenül. A megrendelt termékeket saját futárszolgálatunkkal szállítjuk ki, 5-10 munkanapos határidővel. A kiszállítás pontos időpontjáról 1-2 munkanappal korábban telefonon értesítjük Önt. Kérjük, hogy a termékeket átvételt követően 24 órán belül alaposan vizsgálja át. Sérülés, hiányosság vagy bármilyen minőségi probléma esetén kérjük, haladéktalanul jelezze nekünk. Felhívjuk figyelmét, hogy a 24 órás átvizsgálási időszak lejárta után a reklamációkat nem tudjuk elfogadni. Köszönjük megértését és együttműködését!

VISSZAKÜLDÉS ÉS VISSZATÉRÍTÉS
Visszatérítési szabályzatunk 14 napig tart. Ha a vásárlás óta eltelt 14 nap, nem tudjuk a visszatérítést vagy cserét biztosítani.A visszaküldés befejezéséhez szükségünk van a vásárlást igazoló nyugtára vagy bizonylatra.

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés díját a vásárlónak kell megfizetnie Kizárólag sértetlen állapotban tudjuk a teljes vételárat visszatéríteni. Amennyiben a termék sérülten érkezik vissza, úgy csak 50%-os árcsökkenés mellett tudjuk a visszautalást végrehajtani.

Amennyiben Ön élni kíván a 14 napon belüli elállási jogával, vagy a megvásárolt terméket másikra szeretné cserélni, a visszaküldéssel vagy cserével kapcsolatban termékenként 2.500 Ft kezelési költséget számítunk fel. Ez az összeg a logisztikai, adminisztrációs és csomagolási költségeket fedezi, és minden visszaküldött vagy cserélt darabra külön-külön értendő.

Visszatérítések
Miután a visszaküldött termék megérkezett és ellenőrzésre került, a vásárló e-mailben értesítést kap a beérkezésről, valamint a visszatérítési kérelem jóváhagyásáról vagy elutasításáról. Jóváhagyás esetén a visszatérítést a vásárló hitelkártyájára írjuk jóvá, általában 3-5 munkanapon belül.

Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések kezelése

 Amennyiben az Ügyfél nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, kövesse az alábbi lépéseket: 

  1. Bankszámla ellenőrzése: Először az Ügyfél köteles ellenőrizni saját bankszámláját a visszatérítés beérkezésének igazolására.
  2. Kapcsolatfelvétel a bankkal: Kérjük az Ügyfelet, hogy lépjen kapcsolatba a bankjával, mivel a visszatérítés könyvelése szintén feldolgozási időt igényelhet.
  3. Kapcsolatfelvétel velünk: Ha a fentiekben felsorolt lépések mindegyike megtörtént, és a visszatérítés továbbra sem érkezett meg, az Ügyfél jogosult a info@onlinefalpanel.hu e-mail címen kapcsolatba lépni velünk a további intézkedés érdekében.

Cserefeltételek
Hibás vagy sérült termékek cseréjére nincs lehetőség. Vásárlóinknak azonban 14 napon belül lehetőségük van a megvásárolt terméket egy másik típusra cserélni, ennek külön díja van. További információkért és a csere igényléséhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a info@onlinefalpanel.hu e-mail címen.

Szállítási visszatérítések
A visszaküldés menetéhez ügyfélszolgálatunk e-mailben és telefonon is egyezteti Önnel a szükséges lépéseket. A visszaküldött termék(ek) szállítási költségei a vásárlót terhelik. A csere termékek kiszállításának ideje lakóhelyétől függően változhat, amely 5-10 munkanapot is igénybe vehet.

Segítségre van szüksége?
A visszatérítéssel és a visszaküldéssel kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzánk a info@onlinefalpanel.hu e-mail címen.